شناسهٔ خبر: 121596 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی جنوب غرب استان تهران اعلام کرد؛

وعده رئیس جمهور برای ساخت دو ایستگاه مترو در شهرستان رباط کریم

صادقی مدیر راه و شهرسازی جنوب غرب استان تهران از قول رئیس جمهور به مردم رباط کریم و ساخت دو ایستگاه مترو در این شهرستان در مناطق بازارک و رباط کریم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)؛ مجتبی صادقی مدیر راه و شهرسازی جنوب غرب استان تهران در حاشیه سفر رئیس جمهور و مهرداد بذر پاش وزیر راه و شهرسازی گفت: تزریق اعتبار جهت احداث تصفیه خانه و فاضلاب رباط کریم و بهره برداری و تکمیل این پروژه مهم جهت سلامت مردم شهرستان، ایجاد دو ایستگاه در مسیر مترو تهران – پرند وسرعت و شتابدهی به طرح نهضت ملی مسکن در جنوب غرب استان در رباط کریم و پرند از مواردی بود که آیت ا...رئیسی بر آنها تاکید ویژه داشتند.

صادقی همچنین از لزوم اجرای مجتمع فرهنگی ورزشی در رباط کریم با توجه به پایین بودن سرانه ورزشی این شهرستان خبر داد و گفت: مهم‌ترین موضوع مطروحه در شورای اداری شهرستان پرند بررسی شرایط شهرستان شدن با توجه به وضعیت، موقعیت و تقسیمات کشوری پرند بود که مورد درخواست ویژه مسئولان و مردم پرند در دستور کار قرار گرفت.

وی حضور رئیس جمهور طی دو نوبت در اسلامشهر و پرند طی آذر ماه جاری را رحمت و برکت برای ساکنین غرب استان عنوان کرد و خاطر نشان کرد: امیدواریم با تعامل و همدلی و تخصیص اعتبارات مناسب پروژه‌ها رونق و جان تازه‌ای بگیرند.