شناسهٔ خبر: 121609 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران خبر داد؛

تامین زمین برای ۶۰۰ نفر از اقشار ویژه استان مازندران

سید محمد نظری3 مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران گفت: تاکنون اراضی مورد نیاز برای ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی اقشار ویژه در سطح استان تامین شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(مازندران)، سید محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران در خصوص اقدامات بعمل آمده در راستای تامین مسکن اقشار ویژه (خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران) استان توضیح داد: امسال تا کنون اراضی مورد نیاز برای ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه این اشخاص در سطح استان مازندران تامین شده است.  

وی ادامه داد: معاونت املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان مازندران واگذاری اراضی به اقشار ویژه و دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و عمومی و تامین اراضی در جهت ساخت مسکن در راستای سیاست‌های دولت را در سطح استان مازندران در کنار سایر اقدامات و وظایف، پیگیری و به انجام می‌رساند.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران افزود: در این راستا از ابتدای سال جاری تا کنون جمعاً ۱۰ مورد اراضی با کاربری‌های مسکونی واگذار شده است.  

وی افزود: در استان مازندران واگذاری ۱۲ هکتار اراضی غیرمسکونی شامل اداری، تجهیزات شهری، خدماتی، درمانی و بهداشتی، صنعتی و مذهبی انجام پذیرفته است.  

نظری خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن استان مازندران، اراضی مورد نیاز برای ساخت بیش از ۲۷ هزار واحد تامین شده و به همین منظور در سطح استان تا کنون بیش از ۵۰ هکتار اراضی تغییر کاربری و  الحاق به محدوده شده است.