شناسهٔ خبر: 121627 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پس از ۷ عملیات بزرگ رفع تصرف طی سال جاری انجام شد؛

رفع تصرف کامل و پاکسازی پلاک گندک شهرستان دماوند

محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از هفتمین عملیات رفع تصرف پلاک ۵۳ اصلی گندک دماوند طی سال جاری و پاکسازی این پلاک مهم و ارزشمند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت و شهرسازی (تهران)؛ خلیل محبت خواه  مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: پلاک اصلی ۵۳ گندک ۱۱۰۰ هکتار است که ۳۰ هکتار آن در دست متصرفان بود، از ابتدای سال جاری با برنامه ریزی و اقدامات حساب شده راه و شهرسازی شهرستان دماوند، اداره حقوقی و یگان پرتلاش حفاظت اراضی توانستیم رفع تصرف کامل را در این پلاک انجام بدهیم.

وی ادامه داد: اردیبهشت، خرداد، تیر، مرداد، مهر، آبان و آذر ۷ ماه پیاپی کار مستمر برای رفع تصرف انجام شده است تا به بهترین وجه از بیت‌المال و سرمایه نسل‌های آتی حفاظت شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران رفع تصرف امروز گندک را ۲۴ قطعه و در مجموع ۲۱ هزار مترمربع به ارزش ۱۲۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: خط قرمز ما حفاظت از بیت‌المال است .

وی همچنین از تلاش مدیریت راه و شهرسازی شرق استان تهران، دادستانی دماوند و همراهی نیروی انتظامی در رفع تصرف بزرگ امروز که از ساعت ۵ صبح و با وجود سرمای شدید در این منطقه کوهستانی انجام شد، تقدیر کرد.