شناسهٔ خبر: 121648 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت مدیر کل راه و شهرسازی هرمزگان به مناسبت درگذشت وزیر سابق راه و شهرسازی

عباس کمای مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان مدیر کل راه و شهرسازی هرمزگان در پیامی، درگذشت رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی و از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس کشور را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (هرمزگان)،  عباس کمالی مدیر کل راه و شهرسازی هرمزگان در پیامی، درگذشت رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی و از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس کشور را تسلیت گفت که متن پیام به شرح زیر است: ‌خبر غم انگیز درگذشت مرد عرصه جهاد و دفاع مقدس، خدمتگزار عرصه سازندگی و از مدیران ارشد کشور، وزیر پیشین راه و شهرسازی، برادر ارجمند رستم قاسمی که در اثر تحمل درد و رنج بیماری، دار فانی را وداع گفتند،موجبات تالم و تاثر جامعه بزرگ راه و شهرسازی و همه دوستداران و همرزمان ایشان را فراهم کرد. این مجاهد فی سبیل الله، در طول عمر پربرکت خویش در صحنه های جهاد با دشمن و همچنین عرصه خدمت و سازندگی میهن اسلامی، از هیچ کوششی فروگذار نکرد.

این مصیبت را به خانواده آن مرحوم و همکاران خود در حوزه بزرگ راه و شهرسازی تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان معزز صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.