شناسهٔ خبر: 121658 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیر کل دفتر امور عملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای؛

آمادگی زمستانی یک هزار و ۱۵۰ پایگاه راهداری در سطح کشور

غلامعباس بهرامی نیا مدیر کل دفتر امور عملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از آمادگی کامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای خدمات رسانی به هم وطنان در فصل سرما خبر داد و گفت: در کل کشور ۱۲ هزار نفر نیروی راهدار و ۹ هزار و ۶۰۰ دستگاه در قالب ۴ هزار و ۳۰۰ اکیپ در یک هزار و ۱۵۰ پایگاه راهداری مشغول به فعالیت و خدمات رسانی هستند.

غلامعباس بهرامی‌نیا مدیر کل دفتر امور عملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،  با تشریح تمهیدات صورت گرفته این سازمان برای حفظ جاده ها در فصل سرما ، اظهار داشت: تشکیل جلسات هماهنگی ستادی و استانی با مسوولان ذیربط کشوری با موضوع راهداری زمستانی و آماده سازی وتعمیر نمودن ماشین آلات از جمله این تمهیدات است.

وی با بیان اینکه به میزان ۸۰۰ هزار تن مصالح (شن و نمک) راهداری زمستانی تهیه شده است، افزود: تعمیر و تجهیز پایگاه های راهداری زمستانی جهت اسکان ، آموزش نیروها و تهیه لیست کشیک قرارگاه زمستانی ستاد و استانی از دیگر تمهیدات صورت گرفته است.

بهرامی نیا با اشاره به آمادگی کامل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای برای خدمات رسانی به هم وطنان در فصل سرما، تصریح کرد: در کل کشور ۱۲ هزار نفر نیروی راهدار و ۹۶۰۰ دستگاه در قالب ۴۳۰۰ اکیپ در یک هزار و ۱۵۰ پایگاه راهداری مشغول به فعالیت و خدمات رسانی هستند.

وی گریزی به کمبود اعتبارات برای خدمات رسانی به مردم در زمستان امسال زد و گفت: برای تعمیر نمودن ماشین آلات و نوسازی ناوگان مبلغ ۲ هزار میلیار تومان اعتبار نیاز است.

مدیر کل دفتر امور عملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران سازمان راهداریو حمل و نقل جاده ای در پایان خاطر نشان کرد: هم وطنانمان برای اطلاع از وضعیت محورهای مواصلاتی می توانند با سامانه ۱۴۱، تلفن گویای ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ تماس حاصل فرمایند.