شناسهٔ خبر: 121664 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید مدیر کل راه وشهرسازی گیلان از آزمایشگاه فنی ومکانیک خاک استان

گیلان-بازدید مدیر کل راه وشهرسازی گیلان از آزمایشگاه فنی مکانیک خاک مدیرکل راه وشهرسازی گیلان ضمن دیدار با مدیرآزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان از قسمتهای مختلف این مجموعه شامل بخش ژئوتکنیک، آزمایشگاه‌های مکانیک خاک، مقاومت مصالح و بخش شیمی و فیزیک بازدید کرده و کارشناسان هر بخش توضیحات لازم را ارائه دادند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(گیلان)، هادی رحمانی مدیر کل راه وشهرسازی گیلان، ازمایشگاه فنی ومکانیک خاک را در قالب خانواده راه وشهرسازی برشمرد و گفت: استفاده از ظرفیت و توانمندی مجموعه آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان بسیار حائز اهمیت است و می توان از این قابلیت در پروژه های نهضت ملی مسکن و حوزه های مختلف استفاده کرد .

وی گفت: از نتایج آزمایشگاهی انتظار می رود که به واقعیت نزدیک باشد و دقت در کار از اساس این حوزه از مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان است.

مدیرکل راه وشهرسازی گیلان خاطر نشان کرد: بهتر است جلسات کارشناسی توسط اداره کل راه و شهرسازی با آن مجموعه تشکیل و موضوعات مربوط به بحث ژئوتکنیکی، روش‌های آزمایش‌ها و موضوعات مرتبط بررسی گردد.همچنین هماهنگی وبرنامه ریزی جهت برگزاری دوره های تخصصی توسط آزمایشگاه وهمکاری راه وشهرسازی در این خصوص صورت گیرد.

رحمانی با بیان اینکه ارتقاء سازه ها، حافظ منافع ملی است، خاطر نشان کرد: ساخت و ساز بدون کنترل کیفیت، باعث اتلاف سرمایه های ملی و استان خواهد شد و باید این موضوع به نحو احسن اجرا شود.

وی برجسته سازی را یکی از نقاط قوت مجموعه و تعیین فرصت‌ها را در ارتقاء آزمایشگاه فنی مکانیک خاک استان بسیار مهم قلمداد کرد.