به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(گیلان) در برنامه ای با حضور نماینده بازرسی وزارت کشور، هادی رحمانی مدیر کل راه وشهرسازی گیلان با حضور درمرکز سامد استانداری گیلان به صورت تلفنی شنوای مسائل، مشکلات، پیشنهادات ودرخواستهای شهروندان گیلانی در موارد مرتبط با حوزه راه و شهرسازی استان شد و به رفع موانع ومشکلات پیش روی مردم پرداخت و دستورات لازم برای رسیدگی به آنها را صادر کرد.
رحمانی گفت: سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد) بهترین وسیله ارتباط بیواسطه مردم و دولت برای بیان انتقادات، درخواست ها، گزارش ها و پیشنهادات مردمی است و این فرصت را برای مسئولان فراهم کرده تا از مسائل و مشکلات مردم، به نحو ملموس تری آگاه شوندو برای رفع آن تدابیر بهتری را اتخاذ کنند.
گفتنی است سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد)، با هدف تسهیل دسترسی های مردم به اطلاعات و خدمات، ارتقای سطح پاسخگویی مسئولان، افزایش رضایتمندی عمومی، افزایش نظارت بر نحوه ارائه خدمات دولتی و سرعت در پاسخگویی، راه اندازی شده است بطوریکه تمامی آحاد مردم در تمام نقاط استان میتوانند از طریق تماس با شماره ۱۱۱ مسایل و مشکلات خود را با کارشناسان سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد) مطرح و پیگیری کنند.