شناسهٔ خبر: 121674 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری جنوب استان خبر داد:

لکه‌گیری ۷۲۲ کیلومتر از راه های مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان

لکه گیری.jpeg معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان از انجام ۷۲۲ کیلومتر پروژه لکه‌گیری راه‌های اصلی و شریانی و فرعی و روستایی با مصرف ۲۷۹ تن آسفالت در آبان ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایرانشهر)، علی بامری معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان،گفت: بهسازی و ارتقاء سطح کیفی رویه آسفالت محور های مواصلاتی جنوب استان علاوه بر تسهیل تردد خودرو ها، نقش مهمی در ایمنی تردد و رضایتمندی کاربران جاده ای دارد و این اقدام در راستای محرومیت زدایی در محور های جنوب استان از مهم ترین اقدامات این اداره کل در حوزه راهداری است.

بامری راه را سرمایه ملی دانست و افزود:راهداران این اداره کل در حفظ و نگهداری راه ها از جان خود مایه می گذارند و توسعه ایمنی در راه های جنوب استان مستلزم اعتبارات و بودجه های ملی است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان از کاربران جاده ای خواست تا در حفظ و نگهداری راه ها با ما نهایت همکاری را داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه مشکل با سامانه ۱۴۱ تماس حاصل کنند.