شناسهٔ خبر: 121688 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

به مناسبت هفته حمل و نقل انجام خواهد شد؛

ارتباط مستقیم تلفنی مردم با معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی

امیر محمود غفاری هم وطنان عزیز می توانند روز سه شنبه ۲۹ آذر برای بیان مسائل و مشکلات شان با معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی گفتگو کنند.

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،  در راستای طرح تکریم و بررسی مسایل و مشکلات مردمی، طبق هماهنگی صورت گرفته از سوی مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی غفاری معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع این وزارت خانه  روز سه شنبه  مورخه ۲۹ آذرماه  سال جاری به صورت تلفنی پاسخگوی تقاضاها و درخواستها و پی گیری پیشنهادات و نظرات مردم خواهد بود.
هم وطنان عزیز می توانند از ساعت ۱۰ الی ۱۲ ظهر از طریق شماره تلفن ۸۸۶۴۶۰۷۰  به صورت تلفنی با معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی  گفتگو و شکایات و نظرات خود را مطرح نمایند.

یادآور می‌شود در آذر ماه سال ۱۳۶۲، کالاهای اساسی در بنادر انباشته شده بود که در پی آن حضرت امام خمینی (ره) با صدور پیامی، از کامیون داران درخواست کرد تا به بنادر جنوبی رفته و در انتقال کالاها به سراسر کشور مشارکت داشته باشند. به دنبال این پیام، کامیون‌داران از سراسر کشور در بنادر حاضر شدند و کالاهای اساسی را به استان‌های کشور منتقل کردند.

در سال ۱۳۷۶، به پیشنهاد وزارت راه و ترابری سابق ۲۶ آذر از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور به عنوان روز ملی حمل و نقل انتخاب شد و هر ساله مردم با بزرگداشت این روز، جهاد و فداکاری کامیون‌داران و کارکنان بخش حمل ونقل کشور گرامی داشته می‌شود.