شناسهٔ خبر: 121755 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه وشهرسازی استان اعلام کرد؛

آغاز ساخت ۷ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان گیلان تا کنون

گیلان-جلسه مدیر کل راه وشهرسازی با مشاورین آماده سازی طرح نهضت ملی مدیر کل راه وشهرسازی استان گیلان از آغاز ساخت ۷ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان خبر داد و گفت: میزان پیشرفت پروژه‌ها از تجهیز کارگاه تا حدود ۴۵ درصد است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(گیلان)، هادی رحمانی مدیر کل راه وشهرسازی گیلان در جلسه‌ای که به منظور سرعت بخشیدن به پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن با مشاورین آماده سازی پروژه های نهضت ملی مسکن برگزار شد، خواستار برگزاری جلسات بررسی پروژه ها در بازه زمانی هر دوهفته یکبار شد تا چالش‌ها و موانع اجرایی آن در اسرع وقت بررسی و نسبت به رفع آنها اقدام شود.

رحمانی با بیان اینکه تاکنون ساخت ۷ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان آغاز شده است، گفت: این واحدها در شهرهای رشت، بندرانزلی، لنگرود، صومعه سرا، ماسال، رودسر و آستانه اشرفیه آغاز به کار شده است و میزان پیشرفت پروژه ها از تجهیز کارگاه تا حدود ۴۵ درصد است.

گفتنی است، جلسه مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان با هدف تسریع در مراحل اجرایی پروژه های آغاز شده طرح نهضت ملی مسکن، با مشاورین آماده سازی و طرح و نظارت پروژه های نهضت ملی مسکن انجام شد.