شناسهٔ خبر: 121800 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

طی ۶ ماهه نخست سال جاری انجام شد؛

حدود ۱۰۳۱ فعالیت در حوزه پیمان و رسیدگی راهداری استان کرمان

حدود 1031  فعاليت در حوزه پيمان و رسيدگی راهداری استان كرمان رئیس اداره پیمان و رسیدگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان از انجام حدود ۱۰۳۱ فعالیت در اداره پیمان و رسیدگی این اداره کل در شش ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: تنها در بخش رسیدگی به صورت وضعیت و صدور برگ مالی ۳۲۱ مورد فعالیت انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمان)، محمدعلی تقی زاده افزود: تعداد ۱۱ واحد نظارت ارائه گیرنده خدمات از اداره پیمان و رسیدگی هستند که شامل ادارات نگهداری راه ها، نگهداری ابنیه راه ها، ایمنی و حریم راه ها، ایمنی و ترافیک، مرکز مدیریت راه ها، ماشین آلات، تدارکات و معاونت توسعه، نیروهای حسابداری عامل ذیحساب، اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات، فنی و نظارت بر طرح ها، نظارت بر ساخت و توسعه راه های روستایی هستند.

وی با اشاره به این که وظیفه امور پیمان ها و قراردادها نظارت بر برگزاری تشریفات انجام مناقصات و مزایده های استان با هماهنگی دفتر مرکزی وزارت متبوع است، اظهار داشت: طی این مدت حدود ۹۰ مورد ثبت مراحل مناقصات در سامانه ستاد ایران انجام شده و ۷۲ مورد مناقصات تجدید و ۸۷ مورد مناقصه و عقد قرارداد انجام شده است.

رئیس اداره پیمان و رسیدگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان تصریح کرد: صدور حکم کمیسیون های موقت و قطعی و تشکیل کمیسیون های مربوطه نیز ۷۲ مورد انجام شده، همچنین ۲۹ مورد آزادسازی کسورات حسن انجام کار و ضمانت نامه ها، توام با ۴۶ مورد معرفی به بانک شرکت های پیمانکاری حوزه راهداری استان کرمان انجام شده است.

تقی زاده با اشاره به این مطلب که طی شش ماهه اول سال ۱۴۰۱ تعداد ۶۱ مورد ابلاغ افزایش مبلغ و مدت و تمدید قراردادها صورت گرفته است، گفت: حدود ۷۷ مورد مکاتبه جهت پیش پرداخت پیمانکاران نیز انجام شده است.