شناسهٔ خبر: 121805 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس و به میزبانی فرودگاه شیراز؛

دوره آموزشی کارشناسان هسته گزینش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برگزار شد

عکس دوره آموزشی کارشناسان هسته گزینش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران صبح سه شنبه ۲۱ آذر ماه ۱۴۰۱، در فرودگاه شیراز آغاز شد.  

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی دوره آموزشی کارشناسان هسته گزینش شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، به میزبانی  فرودگاه شیراز آغاز شد.

مراسم افتتاحیه این دوره آموزشی صبح امروز سه شنبه ۲۱ آذرماه ۱۴۰۱ با حضور مدیرکل و کارشناسان هسته گزینش و مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس  برگزار شد.

غلامرضا کریم آقائی مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس در مراسم افتتاحیه این دوره با اشاره به این‌که نیروی انسانی ارزشمندترین سرمایه هر سازمانی است،گفت: نیروی انسانی به عنوان ارزشمندترین سرمایه سازمان ها محسوب می شود بنابراین بایستی انجام مراحل گزینش نیروی انسانی با دقت و حساسیت فراوانی پیگیری و انجام شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس خاطرنشان کرد: وظیفه هسته گزینش به دلیل حیاتی و حساس بودن حوزه ماموریت فرودگاه‌ها از اهمیت فراوانی برخوردار است.

در ادامه  این مراسم،حشمت الله قربانی مدیر کل هسته گزینش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: بخشی از آرامش خاطر و آسایش وجدان آن است که در مسئولیت خود به درستی انجام وظیفه نموده و مراقب اعمال خود باشیم.

وی افزود: بر این باور هستیم که در دنیای متغیر، آموزش توأم با یادگیری محور توسعه است و این گردهمایی تلاشی در جهت ارتقاء توانایی کارکنان این مجموعه در راستای عملکرد مطلوب و اثربخش در حوزه مسئولیت های خود است.