شناسهٔ خبر: 121839 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

به مناسبت هفته حمل و نقل انجام خواهد شد؛

پاسخگویی تلفنی رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

داریوش امانی هم وطنان عزیز می‌توانند روز دوشنبه ۲۸ آذر برای بیان مسائل و مشکلات‌شان با رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفتگو کنند.

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،  در راستای طرح تکریم و بررسی مسایل و مشکلات مردمی، طبق هماهنگی صورت گرفته از سوی مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به صورت تلفنی پاسخگوی تقاضاها و درخواستها و پی گیری پیشنهادات و نظرات مردم خواهد بود.

هم وطنان عزیز می توانند از ساعت ۱۴ الی ۱۶ روز دوشنبه ۲۸ آذر از طریق شماره تلفن ۸۴۴۹۱۴۷۵ و ۸۸۸۹۸۴۰۲  به صورت تلفنی با رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  گفتگو و شکایات و نظرات خود را مطرح کنند.

لازم به ذکر است؛ در آذر ماه سال ۱۳۶۲، کالاهای اساسی در بنادر انباشته شده بود که در پی آن حضرت امام خمینی (ره) با صدور پیامی، از کامیون داران درخواست کرد تا به بنادر جنوبی رفته و در انتقال کالاها به سراسر کشور مشارکت داشته باشند. به دنبال این پیام، کامیون داران از سراسر کشور در بنادر حاضر شدند و کالاهای اساسی را به استانهای کشور منتقل کردند.

در سال ۱۳۷۶، به پیشنهاد وزارت راه و ترابری سابق ۲۶ آذر از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور به عنوان روز ملی حمل و نقل انتخاب شد و هر ساله مردم با بزرگداشت این روز، جهاد و فداکاری کامیون داران و کارکنان بخش حمل ونقل کشور گرامی داشته می شود.