شناسهٔ خبر: 121846 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور خبر داد:

بارش باران در برخی محورهای برون‌شهری کرمانشاه، کردستان، قزوین و تهران

بارش برف و باران کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های چهارمحال و بختیاری، البرز، همدان ، مرکزی ، لرستان ، زنجان، اصفهان و آذربایجان غربی، و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های کرمانشاه، کردستان، قزوین و تهران خبر داد.

مهرداد برقی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وضعیت تردد در محورهای برون‌شهری را اعلام کرد و گفت: تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت روان و بدون مداخلات جوی است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل استاندارد تا پل کلاک و ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا و در محور شهریار – تهران محدوده شهرقدس خبر داد.

برقی همچنین وضعیت جوی را برای جاده‌های برون‌شهری توضیح داد و افزود: در برخی از محورهای استان‌های چهارمحال و بختیاری، البرز، همدان ، مرکزی ، لرستان ، زنجان، اصفهان و آذربایجان غربی، بارش برف و باران و در برخی از محورهای استان‌های کرمانشاه ، کردستان ، قزوین و تهران بارش باران گزارش شده است.

وی گفت: محور قدیم خرم‌آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم‌آباد - پل زال و محور خرم‌آباد - کوهدشت انجام می‌شود.