شناسهٔ خبر: 121847 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی:

رشادت های فعالان حمل و نقل جاده ای باید تبیین شود/پرداخت کامل حقوق و دستمزد پرسنل قراردادی طرح و شرکتی

هم اندیشی با صنوف حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی بر تبیین رشادت های فعالان حمل و نقل جاده ای در پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خدمات رسانی به مردم و تاثیرگذاری در توسعه و اقتصاد کشور تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(آذربایجان غربی)، پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در نشست هم اندیشی با صنوف حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در آستانه هفته “حمل و نقل، رانندگان و راهداری” با حضور معاون حمل و نقل و رئیس حراست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: ۲۶ آذرسالروز صدور فرمان تاریخی امام خمینی (ره) برای تخلیه بنادر و لبیک رانندگان به آن است که باید هرسال نسبت به سال قبل با شکوه تر و با عظمت تر برگزار و طبق فرمایش مقام معظم رهبری در راستای جهاد تبیین، اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز رانندگان و شرکت های حمل ‌و نقلی در میادین دیگری از جمله  طرح جابجایی زائرین اربعین حسینی، امدادرسانی به زلزله و سیل زدگان در مناطق مختلف کشور و حمل کالاهای اساسی حماسه آفرینی کرده و بیعت خود با نظام را تجدید می کنند که وظیفه ما هم پشتیبانی و تحقق مطالبات این قشر زحمتکش‌تر، ایثارگر و تاثیرگذار در توسعه همه جانبه کشور است.

این مقام مسئول یادآورشد: حل مشکل سوخت ناوگان، ساماندهی پایانه های سیمان و بار، نوسازی ناوگان و حمایت های معنوی و کارگشایی در راستای فعالیت قانونی و خدمات رسانی بهینه این صنف در دستور کاراست و تلاش می شود با تحقق آن افزایش تعاملات، همراهی و همکاری با صنوف در راستای ارتقا کیفی و کمی خدمات را شاهد باشیم 

آرامون از شروع فصل جدیدی از خدمت و تلاش و همت مضاعف این اداره کل در انجام پروژه های متعدد راهداری، آسفالت راههای روستایی و پروژه های عمرانی در پایانه های مرزی خبر داد.

پرداخت کامل حقوق و دستمزد پرسنل قراردادی طرح و شرکتی

وی افزود: با پیگیری های انجام شده و تلاش شبانه روزی علی رغم وجود مشکلات متعدد خوشبختانه کلیه معوقات و حقوق و دستمزد پرسنل قراردادی طرح و شرکتی بصورت کامل پرداخت و افزایش ۵۷ درصدی حقوق پرسنل قراردادی طرح اعمال شد.

آرامون اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۴۷.۲ کیلومتر آسفالت راه روستایی در استان با اعتبار ۲۹۰ میلیارد تومان انجام شد که یک رکورد در این بخش به حساب می‌رود.

وی یادآور شد: امسال همچنین ۳۲۲ کیلومتر لکه گیری و روکش آسفالت در محورهای اصلی و فرعی انجام و  پروژه های متعدد عمرانی در پایانه های مرزی علی الخصوص پایانه مرزی رازی اجرایی و بزودی افتتاح خواهد شد.

این مقام مسئول اظهار کرد: افزایش شاخصه های ایمنی در محورهای مواصلاتی استان با انجام پروژه های گوناگون راهداری همچون آشکارسازی ۳۵ نقطه حادثه خیز و خط کشی بالغ بر ۲۳۰۰ کیلومتر تحقق یافت.

وی ادامه داد: ایمن سازی و ساماندهی مسیرهای ورودی و منتهی به پایانه مرزی تمرچین جهت اعزام زائران اربعین حسینی علیه السلام از طریق این پایانه مرزی با انجام پروژه های متعدد خط کشی، تعریض و روکش آسفالت،  شانه سازی و  ایجاد گیت و امکانات رفاهی داخل محوطه آن از دیگر کارهایی بود که در مدت زمان کوتاه و با یک حرکت جهادی انجام شد.

آرامون از جذب کامل اعتبارات پروژه های عمرانی در مدت زمان قانونی و با همت و تلاش مضاعف پرسنل مالی و ذیحسابی این اداره کل خبر داد و گفت: در مدت کوتاهی، جذب اعتبارات عمرانی بصورت کامل انجام شد که نقش بی بدیلی در توسعه و پیشرفت پروژه‌ های عمرانی داشته و خواهد داشت.

در ادامه این نشست روسا و نمایندگان صنوف بخش حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی به بیان مسائل، مطالبات و انتظارات خود پرداختند.