شناسهٔ خبر: 121949 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید استاندار گیلان و مدیرکل راه و شهرسازی از پروژه های عمرانی شهرستانهای رودسر و املش

گیلان- بازدید از پروژه های عمرانی املش ورودسر استاندار گیلان در ادامه سفرهای شهرستانی از پروژه های مهم عام المنفعه عمرانی شامل سد مخزنی پلرود، تصفیه خانه آب طول لات رحیم آباد و تقاطع غیر همسطح کلاچای شهرستان رودسر ، پروژه شلمان-املش و رانکوه_ املش بازدید و با مردم منطقه دیداری چهره به چهره و با دست اندرکاران و کارگران این پروژه ها نیز گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گیلان)، نماینده عالی دولت در گیلان در حاشیه این بازدید ها با اشاره به اهمیت بازدیدهای میدانی جهت تسریع در روند تکمیل پروژها، اظهار کرد: اتمام پروژه های نیمه تمام اولویت اصلی دولت سیزدهم است و این مهم در گیلان به جد دنبال می شود.
وی در خصوص مشکلاتی که در پروژه تقاطع غیر همسطح شهر کلاچای وجود داشت گفت : این کنارگذر همزمان با دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می رسد و در این طرح میدانی هم طراحی شده تا خودروهای عبوری از کلاچای به رحیم‌آباد و بالعکس با مشکل مواجه نشوند.
وی اضافه کرد : در این بازدید مدیران کل ادارات بنیاد مسکن، منابع طبیعی، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی و دیگر دستگاه های جرایی همراه هستند تا مسائل مربوطه احصا شده و دغدغه‌ای در خصوص خدمت‌رسانی به مردم وجود نداشته باشد و مردم بدانند که مسائل و مشکلات آنها پیگیری می شود.
دکتر عباسی و هیئت همراه روز سه‌شنبه ضمن بازدید از پروژه های در دست اجرا با مردم منطقه و کارگران این پروژه‌ها بصورت رودر رو دیدار و گفت و گویی صمیمانه داشت و خواست، انتظارات و مسائل آنان را از نزدیک شنید و برای پیگیری بخشی از آنها نیز دستورات لازم را به مدیران مربوطه داد.
همچنین استاندار گیلان در جلسه جمعبندی بازدیدهای امروز خود؛ دستورات لازم جهت تسریع در روند عملیات اجرایی و رفع موانع موجود را صادر کرد.
بازدید از پروژه شلمان املش، رانکوه املش و شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان املش از دیگر برنامه های استاندارگیلان و مدیرکل راه و شهرسازی در سفر امروز به شرق گیلان بود.