شناسهٔ خبر: 121975 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دهمین جلسه کمیسیون ایمنی حمل و نقل گلستان با حضور استاندار برگزار شد

0 دهمین جلسه کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل و نقل گلستان با حضور استاندار و نماینده ستاد وزارت راه و شهرسازی و سایر اعضا در استانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، در این جلسه عادل مصدقی دبیر کمیسیون در ابتدا به ارائه گزارشی از وضعیت ترددها و راهداری محوری، ساماندهی دستفروشان و پروژه تقاطع غیرهمسطح علی آباد- فاضل آباد(تبادل غربی)، تعریض آق قلا-بندرترکمن و محور سنگدوین-ایمر پرداخت.

گزارشی تحلیلی از وضعیت تصادفات استان نیز بخشی دیگر از دستور کار جلسه بود که پلیس راه ارائه داد.

استاندار گلستان با بررسی این گزارش ها، آموزش همگانی مقررات راهنمایی و رانندگی را در قالب کمپین اطلاع رسانی بهترین راهکار برای کاهش تصادفات جاده ای بیان کرد.

علی محمد زنگانه تاکید کرد که افزایش آمار تصادفات درون و برون شهری استان بصورت ویژه بررسی شود و برای ساماندهی دستفروشان نیز مصوبات کمیسیون بصورت موثر اجرا شود.

وی همچنین به ارائه راهکارهای موثر و زودبازده جهت تسریع در بهره برداری از قطعه اول و تعیین تکلیف نحوه سرمایه گذای برای اجرای قطعه دوم کمربندی گرگان تاکید کرد و گفت که نتایج آن ظرف 10 روز، گزارش شود تا در دهه فجر شاهد افتتاح قطعه اول و شروع عملیات اجرایی قطعه دوم کمربندی گرگان باشیم.