شناسهٔ خبر: 121989 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان:

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران به گلستان سفر می‌کند

مهدی ملک مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از سفر یک روزه معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران به استان گلستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، مهدی ملک مدیر کل راه و شهرسازی گلستان اظهار کرد: معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران روز شنبه ۲۶ آذرماه با هدف بازدید از وضعیت پروژه های بازآفرینی گلستان به این استان سفر می کند.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: بازدید از محله های هدف بازآفرینی و سکونتگاه های غیر رسمی شهر گرگان و شرق استان، بازدید از مدرسه صالحیه و مسجد گلشن گرگان و همچنین حضور در جلسه ستاد بازآفرینی استان از مهم ترین برنامه های دکتر آئینی در طی سفر یک روزه وی به گلستان است.

وی افزود: مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در ادامه سفر خود در مراسم افتتاحیه ی آسفالت بازآفرینی محله انجیراب شهر گرگان و همچنین افتتاح محوطه سازی امام زاده ۹ تن گرگان حضور خواهد یافت.

ملک همچنین تصریح کرد: نشست با نماینده ولی فقیه در گلستان و پاسخگویی به سوالات خبرنگاران از دیگر برنامه های سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به استان گلستان می باشد.