شناسهٔ خبر: 122004 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مشاور ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در امور ایثارگران انجام شد؛

دیدار مشاور ریاست سازمان راهداری کشور با خانواده شهدا و ایثارگران راهداری جنوب سیستان و بلوچستان

دیدار مشاور ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در امور ایثارگران در دیدار با خانواده شهدا،ایثارگران وجانبازان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت:ایستادگی شهدا و شهامت آنها،دین مبین اسلام را از هر آسیبی در امان نگه داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایرانشهر)، مصطفی رحیمیان، مشاور ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در امور ایثارگران تکریم خانواده شهدا را تکلیفی دینی و الهی عنوان کرد و گفت: ارج نهادن به جایگاه والا و پاسداری از خون شهدا نباید برای لحظه ای فراموش شود.

مشاور ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در امور ایثارگران با تاکید بر ایستادگی شهدا و شهامت آنها در دفاع از دین مبین اسلام ادامه داد: خانواده شهدا و جانبازان از سرمایه های عظیم کشور هستند و تجلیل از مقام این عزیزان کمترین کاری است که انجام می شود.

وی با بیان اینکه جانبازان و ایثارگران حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای به گردن ما حق زیادی دارند، گفت: امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

جلال الدین قادری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان نیز در این برنامه شهدا و ایثارگران را طلایه داران و پرچمداران راستین عرصه های عشق و معرفت خواند و گفت:تکریم خانواده های شهدا، تجلیل از ایثارگری و ترویج فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: اگر مجادت های خانواده های معظم شهدا نبود کشور ما امروز در رفاه و آسایش قرار نداشت،خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با گذشتن از ارزشمندترین هستی خود،جهاد فی سبیل ا... را انجام دادند.

شایان ذکر است در دیدار با تعدادی از رزمندگان جانباز و خانواده شهدای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان، با اهداء لوح و هدیه قدردانی شد.