شناسهٔ خبر: 122011 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف بررسی موضوعات مربوط به ارزیابی عملکرد درامد در جنوب استان؛

برگزاری ششمین جلسه کمیته درآمد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان

کمیته درآمد جلسه ششمین کمیته درآمد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان با حضور مدیرکل،معاون حمل و نقل،معاون توسعه و مدیریت منابع و روسای ستادی این اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایرانشهر)،علی قبا معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و  نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان در این نشست با اشاره به اهمیت نقش درآمد های سازمانی و موضوعاتی همچون وصول،شناسایی و برنامه ریزی برای منابع درآمدی گفت:جنوب این استان به دلیل نزدیکی به تنها بندر اقیانوسی کشور و برخورداری از دو پایانه مهم مرزی یکی از نقاط مهم و استراتژیک در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای است که نقش مهمی در درآمد های سازمانی این بخش دارد.

وی افزود:بر همین اساس برنامه ریزی دقیق برای وصول درآمدهای سازمانی و شناسایی تمامی منابع درآمدی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان تلاش در جهت فعال سازی بخش تجاری پایانه های مرزی ریمدان و پیشین،استفاده بیشتر از ظرفیت تابلوهای تبلیغاتی و پل های عابر پیاده، شناسایی فرصت های مغفول مانده و همچنین شناسایی و فعال نموندن منابع درآمدی جدید را از مهمترین عوامل تاثیر گذار برای افزایش درآمد این اداره کل ذکر کرد.