به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام)؛ مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام هدف از برپایی میز خدمت را حفظ حقوق شهروندی، ارتباط نزدیک دولت با مردم، تحقق یافتن بخشی از مطالبات مردمی و پاسخگویی مسئولان برشمرد.
سیدزاهدین چشمه خاور اظهار داشت: یکی دیگر از اهداف برپایی میز خدمت نزدیکتر شدن هر چه بیشتر ارتباط دولت با مردم است و خوشبختانه توانستیم در این میز خدمت نسبت به رفع مشکلات، پاسخگویی، اقدام نموده و برخی مواردی که نیاز به بررسی و کارشناسی داشت را در دستور کار جهت بررسی و پیگیری قرار دهیم.
وی ضمن اظهار امیدواری از رضایت مردم در برپایی میز خدمت ادامه داد: با توجه به اهمیت رفع مشکلات و درخواستهای مردمی، برگزاری میز خدمت در اولویت برنامه های این اداره کل قرار دارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان ایلام با تاکید بر ضرورت رسیدگی به مشکلات مردم و تلاش در جهت رفع آن افزود: تداوم ارتباط چهره به چهره مسئولین با مردم،پاسخگویی هر چه بهتر به شهروندان و تسریع در روند حل مشکلات آنها افزایش اعتماد عمومی جامعه را به دنبال دارد.