شناسهٔ خبر: 122073 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در بازدید از فرودگاه مشهد:

تأمین ماشین آلات و تجهیزات از برنامه‌های مهم شرکت فرودگاه‌هاست

حمیدرضا سیدی، سرپرست شرکت فرودگاه‌ها مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در پی بازدید از فرودگاه مشهد اظهار کرد: تأمین ماشین آلات و تجهیزات از برنامه‌های مهم شرکت فرودگاه‌هاست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا سیدی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از فرودگاه مشهد بازدید کرد.

سیدی اظهار کرد: تأمین رفاهیات کارکنان از اهم اولویت های شرکت فرودگاه‌ها است.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: تأمین رفاهیات کارکنان از اهم اولویت‌های شرکت فرودگاه‌ها است.

 سیدی در حاشیه بازدید از فرودگاه مشهد، با حضور در کارگاه آموزشی ایمنی زمینی تأکید کرد: همواره در تلاش هستیم تا پاسخگوی نیازهای رفاهی کارکنان ستادی و فرودگاهی باشیم.

وی با بیان اینکه تأمین ماشین آلات و تجهیزات از برنامه های مهم شرکت فرودگاه‌ها است، عنوان کرد: این تجهیزات متعلق به ۸۰ میلیون ایرانی بوده و برای نگهداری آن ها باید دقت کافی شود.

معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها در خصوص اهمیت تکریم مسافران توسط نیروهای فرودگاهی گفت: همکاران فرودگاهی برای حفظ احترام و جلوگیری از معطل شدن مسافران از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

گفتنی است فرشید گلیج معاون عملیات فرودگاهی، علی اصغر باریکانی مدیرکل دفتر مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، حمیدرضا حاجی بیگی مدیرکل آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما شرکت فرودگاه‌ها و محمود امانی بنی مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی، سیدی را در این بازدید همراهی کردند.

همچنین بازدید از ترمینال پروازهای داخلی، پروژه های عمرانی و نیز حضور در کارگاه آموزشی ایمنی زمینی مهم ترین برنامه های معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها در سفر به مشهد بود.