شناسهٔ خبر: 122078 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون امور استان‌های مرکز حراست وزارت راه و شهرسازی:

پاسخگویی به مطالبات مردمی باید در رأس امور قرار گیرد

دکتر حمزه لو معاون امور استان‌های مرکز حراست وزارت راه و شهرسازی گفت: ادارات کل در استان‌ها به دلیل گستردگی وظایف و حوزه ها باید صیانت و پیشگیری از امور را در اولویت خود قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(آذربایجان غربی)، علی بیدوند معاون امور استان‌ها مرکز حراست وزارت راه و شهرسازی در مراسم تکریم و معارفه رئیس حراست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: پاسخگویی به مطالبات مردمی باید در رأس امور قرار گیرد و جمع‌آوری داده و اطلاعات برای راهگشایی مسائل در راستای صیانت و پیشگیری مورد توجه بوده و تا تحقق برنامه‌ها را در مجموعه شاهد باشیم.

معاون امور استان‌ها مرکز حراست وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه حراست باید ارتباطات درون سازمان و برون سازمانی را گسترش دهد، تاکید کرد: حراست یک جایگاه ویژه و اهمیت خاصی دارد و ماهیت نظارتی آن با همدلی و همکاری کارکنان بهتر اجرایی می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: نیروهای انسانی راه و شهرسازی آذربایجان غربی در خط مقدم فعالیت‌های عمرانی استان مشغول هستند و در حال حاضر علاوه بر پیشبرد طرح‌های نهضت ملی مسکن، عملیات اجرایی در ٣۶ کارگاه راهسازی فعال است.

سیدمحسن حمزه‌لو بیان کرد: مسئولیت‌پذیری، قانونگرایی و رعایت اصول اساسی تکریم ارباب رجوع از وظایفی است که همواره مورد توجه فعالان این مجموعه است.

وی بیان کرد: حفظ سلامت اداری و صیانت باید همچون گذشته یکی ز اولویت‌های مجموعه  حراست تعریف شود.

محمدی از حراست کل آذربایجان غربی نیز در این مراسم اظهار کرد: بحث اخلاق صنفی حراست‌ها از مسائل مورد توجه و تاکید بوده که باید توسط کارکنان این بخش با جدیت مورد پیگیری باشد.

وی بیان کرد: رعایت موازین اخلاقی، تکریم ارباب رجوع، پرهیز از مسائل سیاسی و هم افزایی با کارکنان و مدیران برای راهبری موضوعات مختلف در راستای کارآمدی بیشتراز دیگر وظایف حراست در ادارات است که باید با جدیت اجرایی شود.

در ادامه این مراسم ضمن اهدای لوح سپاس جهت قدردانی از زحمات و تلاش‌های حسن همتی، حکم مسئولیت واحد اسلامی تبار به عنوان سرپرست حراست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اعطا شد.