شناسهٔ خبر: 122084 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

طی پیامی؛

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها روز ملی حمل و نقل را تبریک گفت

حمیدرضا سیدی، سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها در پیامی ۲۶ آذر روز ملی حمل و نقل را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی حمیدرضا سیدی، معاون وزیر، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در پیامی به مناسبت ۲۶ آذر روز حمل و نقل، این روز تاریخی را به تمامی متخصصان زحمتکش این عرصه تبریک گفت.
به گزارش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور، در پیام حمیدرضا سیدی آمده است: "بیست و ششم مهرماه یک روز تاریخی در صنعت حمل و نقل کشورمان محسوب می‌شود، روزی که فرمان امام خمینی(ره) برای تخلیه کشتی‌های باری در بنادر جنوبی و حمل و نقل مواد ضروری مورد نیاز مردم صادر شد و بسیج و همبستگی کامیونداران پیرو این فرمان تاریخی شکل گرفت و به عنوان روز حمل و نقل ملی در تقویم کشورمان به ثبت رسید.
اکنون نیز تمامی تلاش‌گران عرصه حمل و نقل به ویژه متخصصان شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به عنوان متولی اصلی صنعت فرودگاهی، با همان اراده سال‌های اول پس از پیروزی انقلاب، به دنبال پیروی از فرامین مقام معظم رهبری هستند و ان‌شاالله خدمات باکیفیت و درخور شان مردم ایران عزیز را به آنها ارایه خواهند داد.
اینجانب فرا رسیدن بیست و ششم مهرماه، روز حمل و نقل ملی را به تمامی متخصصان زحمتکش این عرصه به ویژه همکارانم در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تبریک می‌گویم و از خداوند متعال خواستار اعطای توفیق خدمتگزاری هرچه بیشتر به مردم این مرز و بوم از سوی فعالان عرصه حمل و نقل هستم."