شناسهٔ خبر: 122111 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی به مناسبت فرارسیدن هفته حمل و نقل

تبریک روز حمل ونقل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی طی پیامی فرارسیدن ۲۶ آذر لغایت یکم دی‌ماه را که در تقویم کشور به عنوان‌ هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری نامگذاری شده است به فعالان و تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از استان مرکزی، مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی ، به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری ضمن تبیین اهمیت فلسفه وجودی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، با صدور پیامی فرا رسیدن این هفته را به فعالان صنفی و تلاشگران عرصه حمل و نقل جاده‌ای، راهداران و کارکنان خانواده عظیم راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

هر برگ از تاریخ زرین ایران اسلامی و عزیزمان، مزین به ثبت رویدادهایی است به رنگ خون شهدا، به بلندای قامت ایثارگران، به غنای افتخارات اندیشمندان و جانفشانی تلاشگرانی که روز به روز موجب گرانسنگی این تاریخ دیرینه گشته است.

بی شک در این میدان فراخ و در راه تعالی اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، رد پایی از فعالان بی ادعای عرصه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به چشم می‌خورد که در راه رشد و شکوفایی میهن اسلامی گام‌هایی ارزشمند برداشته اند.

شهادت در جبهه‌های حق علیه باطل، جهاد در راستای تحقق فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب و سنگر سازی در عین بی سنگری در روزهای آغازین انقلاب و توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل، تحول در نظام مدیریت هوشمند راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، محرومیت زدائی از روستاها و مناطق کم برخوردار با ساخت راه‌های روستایی و... اقدامات مؤثری است که هر ساله همسو با شعار رهبر فرزانه و معظم انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله العالی عجین گشته تا امروز شاهد رشد در تمامی عرصه‌های حمل و نقل جاده‌ای باشیم.

۲۶ آذر لغایت یکم دی‌ماه فرصتی است مغتنم برای قدردانی از زحمات، خدمات و تلاش‌های خالصانه فعالان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای که در سطوح مختلف می‌کوشند تا نبض حمل و نقل در شبکه راه‌ها و شریان‌های حیاتی کشور جریان داشته باشد.

زنده باد یاد و خاطرات رانندگان بی ادعایی که در تاریخ ۲۶ آذر ماه سال ۱۳۶۲ با لبیک به فرمان جهادی بنیانگذار کبیر انقلاب، همچون سیلی خروشان عازم بنادر جنوب کشور شدند تا در سنگری دیگر با حمل و توزیع کالاهای اساسی در جای جای میهن اسلامی روح و جانی دوباره ببخشند.

خدا قوت به راهداران سختکوش و گمنامی که زمستان نماد و نقطه عطفی است در کارنامه درخشانشان که در راه برقراری امنیت و آرامش در راه‌ها شبانه روز در تلاشند؛ شیر زنان و شیر مردانی که دور از خانواده و در راه خدمت و ایفای مسئولیت خطیر سازمانی برای تأمین رفاه، آسایش و آرامش خاطر هموطنان و کاربران جاده‌ای گاها به فیض رفیع شهادت در راه خدمت نیز نائل می‌شوند، روحشان شاد.

به پاس زحمات ارزشمند، خدمات حیاتی و تلاش های گسترده و به منظور ارج نهادن به همت یکایک فعالان عرصه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای منجمله رانندگان، راهداران، انجمن‌های صنفی وابسته، پیمانکاران و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و کارکنان و خانواده‌های ایشان فرا رسیدن هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری را تبریک عرض نموده و امیدوارم در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) همواره سلامت و سعادتمند باشید