شناسهٔ خبر: 122157 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

پاسخگویی تلفنی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل

خادمی هم‌وطنان عزیز می‌توانند روز سه‌شنبه ۲۹ آذر مسائل و مشکلات خود را به صورت تلفنی با مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور مطرح کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در راستای طرح تکریم و بررسی مسائل و مشکلات مردمی، طبق هماهنگی انجام شده از سوی مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی؛ خیراله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور به صورت تلفنی پاسخگوی تقاضاها، درخواست‌ها و پیگیر پیشنهادات و نظرات مردم خواهد بود.

متقاضیان می توانند از ساعت ۱۰ تا ۱۲ ظهر روز سه‌شنبه  ۲۹ آذرماه ۱۴۰۱ از طریق شماره تلفن ۲۲۲۷۷۰۳۳ با مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل گفت‌وگو و نظرات خود را مطرح کنند.

گفتنی است، در آذر ماه سال ۱۳۶۲، کالاهای اساسی در بنادر انباشته شده بود که در پی آن حضرت امام خمینی (ره) با صدور پیامی، از کامیون داران درخواست کرد تا به بنادر جنوبی رفته و در انتقال کالاها به سراسر کشور مشارکت داشته باشند. 

به دنبال این پیام، کامیون داران از سراسر کشور در بنادر حاضر شدند و کالاهای اساسی را به استان‌های کشور منتقل کردند.

در سال ۱۳۷۶، به پیشنهاد وزارت راه و ترابری سابق ۲۶ آذر از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور به عنوان روز ملی حمل و نقل انتخاب شد و هر ساله با بزرگداشت این روز، جهاد و فداکاری کامیون داران و کارکنان بخش حمل ونقل کشور گرامی داشته می‌شود.