شناسهٔ خبر: 122190 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار گلستان در مراسم افتتاح آسفالت معابر شهری استان:

بهسازی و نوسازی معابر شهری و محلات هدف استان اولویت استانداری گلستان است

راه و شهرسازی گلستان استاندار گلستان در آیین افتتاح متمرکز آسفالت معابر شهری استان گلستان گفت:بهسازی، نوسازی و آسفالت معابر و محلات هدف بازآفرینی استان گلستان جزو برنامه‌های اولویت دار استان و ستاد بازآفرینی گلستان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( گلستان)،  علی محمد زنگانه استاندار گلستان در مراسم افتتاح آسفالت معابر شهری گلستان اظهار کرد: حوزه بازآفرینی شهری بدین منظور که در راستای برقراری توازن عمل می‌کند یک حوزه مقدس است.

استاندار گلستان ادامه داد: شرکت بازآفرینی شهری ایران برای برقراری عدالت در تمامی محلات کشور اعم از فرسوده، ناکارآمد و سکونت‌گاه‌های غیر رسمی تلاش می کند که این اقدامات بسیار با ارزش می باشد.

وی افزود: بهسازی، نوسازی و آسفالت معابر و محلات هدف بازآفرینی استان گلستان جزو  برنامه‌های اولویت دار استان بوده و ستاد بازآفرینی شهری گلستان بیش از پیش در این مسیر تلاش خواهد کرد.

زنگانه با بیان اینکه تاکید رئیس جمهور نیز بر ایجاد توازن و رفع تبعیض در کشور می باشد، گفت: سفر هیأت دولت سیزدهم به استان گلستان یک فرصت طلایی بوده که در جریان این سفر ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی استان مصوب شد.

استاندار گلستان همچنین تصریح کرد: همچنین در این راستا اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای قیر رایگان گلستان به تصویب رسید.

وی در پایان ضمن بیان اینکه میزان فعالیت های انجام شده در حوزه راه های گلستان از زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم، به نسبت دوره های قبل پیشرفت دو برابری داشته، گفت: بیان این اقدامات به اندازه عمل آن ها ارزشمند بوده و مردم گلستان باید از اجرا شدن و پیشروی پروژه‌های عمرانی استان مطلع شوند.