شناسهٔ خبر: 122203 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بمناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری صورت پذیرفت؛

برگزاری مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری در استان مرکزی

26 آذر مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری با حضور مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی، معاونین و کلیه کارکنان در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از استان مرکزی، مهرداد جهانی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی، در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری که در سالن اجتماعات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی برگزار گردید، ضمن تبریک به تمامی تلاشگران بی ادعای صنعت حمل و نقل و راهداری، به همکاران شاغل در استان مرکزی خدا قوت ویژه گفت و از تلاش کارکنان در دستیابی به موفقیت‌های ارزشمند در سطح ملی و استانی تقدیر و تشکر کرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در ادامه افزود: کسب موفقیت و دستاورد هایی این چنین بزرگ، در راستای تحقق اهداف عدالت اجتماعی دولت مردمی، حاصل همت و تلاش مدیران، مسوولان و کارکنان خدوم و تلاشگر مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای در سراسر استان بوده است.

وی خاطر نشان کرد: شبکه ارتباطی راههای استان به عنوان زیر ساخت اصلی در صنعت حمل و نقل استان بوده و از عوامل عمده رشد و توسعه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی استان میباشد و به عنوان شریانهای حیاتی و اقتصادی از جایگاه ویژه ای برخوردار است که با صرف اعتبارات کلان در طول سالیان متمادی به تکامل رسیده و محافظت از این سرمایه ی عظیم ملی، وظیفه ایست سنگین بر دوش راهداران استان مرکزی که الحمدلله تاکنون با وجود کمبودها و کاستی ها به خوبی از عهده آن بر آمده اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در پایان به پیشرفت ها و اقدامات گسترده در بخشهای صنعت حمل و نقل در استان اشاره و اظهار داشت : خوشبختانه امروزه صنعت حمل و نقل در استان ، با همت ، پشتکار و حمایتهای همه جانبه تمامی فعالان این صنعت رو به پیشرفت و تعالی همه جانبه است.

وی گفت: حاصل این تلاش‌های جهادی کسب موفقیت‌های ارزشمند در فعالیتهای راهداری، راه روستایی، مدیریت هوشمند راه‌ها، ارتقاء ایمنی و رفع نقاط پرتصادف و درخشش فعالان حمل و نقل در جابه‌جایی مسافرین بویژه در ایام اربعین و حمل کالای اساسی از بنادر جنوب کشور بوده است.

جهانی ابراز امیدواری کرد با تداوم این تلاش‌ها و اقدامات جهادی آینده‌ای درخشان در انتظار نظام راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی قابل پیش‌بینی است که مسلما نتیجه این تحول را مردم و هم استانی های عزیز تاکنون احساس کرده اند.