شناسهٔ خبر: 122205 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری توسط رئیس پلیس راه استان مرکزی

سرهنگ پور شمس رئیس پلیس راه استان مرکزی طی پیامی فرارسیدن ۲۶ آذر لغایت یکم دی‌ماه را که در تقویم کشور به عنوان‌ هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری نامگذاری شده است به فعالان و تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از استان مرکزی سرهنگ محمد پورشمس رئیس پلیس راه استان مرکزی طی پیامی فرا رسیدن هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الحیم

برخورداری از شبکه ی حمل و نقل کارآمد یکی از عوامل زمینه ساز موفقیت کشورها می باشد و کشور پرافتخار ایران نیز بخشی از موفقیت خود را مدیون مقوله حمل و نقل است.

بدینوسیله هفته حمل و نقل را به تمامی فعالان و تلاشگران عرصه حمل و نقل و راهداری تبریک عرض می نمایم. توسعه اقتصادی و پویایی جامعه بدون تلاش و کوشش ارزشمند فعالان عرصه حمل و نقل عمومی و جاده ای مهیا نخواهد شد و از اینکه راهداران و کارکنان آن اداره کل در مسیر عمران و آبادانی استان گام برمی دارند سپاسگذاریم. به همین منظور به اعضای خانواده بزرگ حمل و نقل و راهداری تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و امیدوارم در پرتو الطاف بیکران الهی در عرصه‌های مختلف اجتماعی و تقویت و تحکیم اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موید و منصور باشید.

رییس پلیس راه استان مرکزی
سرهنگ ستاد محمد پورشمس