شناسهٔ خبر: 122219 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندر لرستان:

مجموعه راهداری لرستان خدمات خوبی به زائران اربعین ارائه کرد

دیدار مدیرکل و پرسنل راهداری لرستان با استاندار استاندر لرستان به اقدامات و خدمات مجموعه راهداری استان لرستان اشاره کرد و گفت: امسال نیز در اربعین با توجه به اینکه در فصل گرما بود، ولی کارکنان راهداری پای کار بودند و خدمات خوبی به زائران اربعین ارائه دادند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لرستان)، عصر امروز در ادامه برنامه های هفته حمل ونقل رانندگان و راهداری، مرتضی شیروانی مدیرکل، اعضای شورای معاونین و برخی از روسای ستادی ادارات راهداری و حمل ونقل جاده ای استان با حضور فرهاد زیویار استاندار لرستان دیدار و گفت‌گو کردند.

 در این دیدار استاندار لرستان ضمن عرض خداقوت، فرارسیدن هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری را تبریک گفت و اظهار کرد: مجموعه راهداری استان به صورت جهادی خدمات بی نظیر در همه حوزه ها حمل و نقل، جابجایی مسافر، راه روستایی و ایمن سازی راهها انجام داده اند و در واقع جهادی پای کار هستند.

وی به اقدامات و خدمات مجموعه راهداری استان به مردم اشاره کرد و گفت: در زمان سیل، برف و در طول شبانه روز  پای کار هستند و امسال نیز در اربعین با توجه به اینکه در فصل گرما بود، ولی کارکنان راهداری پای کار بودند و خدمات خوبی به زائران اربعین ارائه دادند.

در ادامه مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان ضمن تبریک هفته حمل و نقل رانندگان و راهداری، گزارشی از عملکرد حوزه حمل و نقل، راهداری و راه روستایی را ارائه کرد.

وی به کسب رتبه اول کشور اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان در حوزه روستایی اشاره کرد و گفت: در ۸ ماهه نخست امسال ۲۲۰ کیلومتر راه روستایی ساخته شده، که از این مقدار ۱۷۱ کیلومتر راه روستایی آسفالت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای لرستان با اشاره به وجود ۱۰۵ نقطه حادثه خیز در محورهای ارتباطی لرستان افزود: ۵۱ نقطه حادثه خیز با امکانات محدود و حداقل اعتبار، بهسازی و حذف شد اما حذف مابقی این نقاط نیازمند عزم ملی و تخصیص اعتبار ویژه است.

شیروانی بیان کرد: برنامه داریم که بحث وانت‌بارها ساماندهی شود ، همچنین با توجه به فرسوده بودن ماشین آلات حوزه مسافربری برون شهری و هم ماشین آلات راهداری  که نیاز به بروزرسانی دارند، از استاندار انتظار داریم مثل گذشته نگاه ویژه‌ای به حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان داشته باشد تا بتوانیم این مشکلات را نیز مرتفع کنیم.