شناسهٔ خبر: 122263 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان به مناسبت هفته حمل و نقل و روز راهدار

پیام تبریک مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان در پیامی فرا رسیدن هفته حمل و نقل رانندگان و راهداری را تبریک گفت.

به گزارش ‍پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (هرمزگان)، عباس شرفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان ۲۶ آذرماه آغاز هفته حمل ‌و نقل و ۱ دی ماه روز راهدار را به کلیه تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

۲۶ آذر ماه، سالروز فرمان تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در سال ۱۳۶۲ مبنی بر تخلیه کالاهای اساسی مردم از بنادر جنوبی کشور، یادآور رشادت رانندگان عزیزی است که با صداقت مثال زدنی، در تمامی مقاطع حساس، از جنگ تحمیلی دیروز تا جنگ اقتصادی امروز ایستادگی کرده اند.

این روز فرصتی است جهت ارج نهادن به تلاش های فعالین شبکه حمل و نقل جاده‌ای که به عنوان رکن زیربنایی اقتصاد می باشند. گرامیداشت این روز تاریخی در هفته منتهی به یکم دی ماه و آغاز فصل زمستان، تداعی‌گر مجاهدت‌های راهداران غیوری است که با تحمل سخت‌ترین شرایط، عزت ملی در انتهای باورشان دیده می‌شود، خادمان بی ادعایی که شبانه روز، هدف خود را بر پایه تامین ایمنی مسافران و کالا در جاده ها قرار داده اند.

جایگاه استراتژیک استان هرمزگان و نقش مهم آن در تأمین کالاهای اساسی و مواد اولیه کارخانجات تولیدی کشور، خصوصاً در شرایط خاص ناشی از اعمال تحریم های ظالمانه، وظیفه جهادگران بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان را سنگین‌تر می‌کند.

بی شک موفقیت های امروز مرهون مساعی و کوشش های تک تک همکاران گرامی و خانواده‌های گرانقدر شان است که با درک شرایط سخت کاری، برای عزت و سربلندی ایران اسلامی گام بر می دارند.

اینجانب فرا رسیدن هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری را به فعالین شبکه حمل و نقل، اعم از مالکان ناوگان حمل و نقل کالا و مسافر، رانندگان عزیز، راهداران زحمتکش و همکاران ارجمند در ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان، صمیمانه تبریک عرض نموده و توفیقات یکایک شما بزرگواران را در سایه توجهات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف از خداوند متعال خواستارم.