شناسهٔ خبر: 12228 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل اداره راه و شهرسازی بوشهر خبر داد:

تکمیل بزرگراه برازجان - گناوه - دیلم در آینده‌ای نزدیک

محور تربت حیدریه بیرجند مدیرکل اداره راه و شهرسازی بوشهر از پیشرفت بالای بزرگراه برازجان - گناوه - دیلم خبر داد و گفت: این محور در آینده‌ای نزدیک تکمیل شده و زیر بار ترافیک خواهد رفت.

فرزاد رستمی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ضمن بیان این مطلب گفت: هم اکنون حدفاصل برازجان – گناوه در حال اجرای عملیات آسفالت بوده که امید است در کوتاهترین زمان ممکن زیر بار ترافیک برود.

رستمی در ادامه افزود: در حال حاضر ۲۰ کیلومتر از حدفاصل گناوه – دیلم نیز که تا کنون به دلیل چهار خطه نبودن آن دارای تصادفات متعددی بود عملیات تعریض آن در حال انجام است که انتظار می رود تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

رستمی با بیان اینکه استان بوشهر در حوزه بزرگراهی در کشور دارای جایگاه مطلوبی است اظهار کرد: استان بوشهر در بخش وجود بزرگراه در کشور دارای رتبه ششم است که با تکمیل طرح‌ های در دست اجرا رتبه آن به دوم ارتقا می‌یابد.

وی همچنین با بیان اینکه استان بوشهر دارای ۶۱۰ کیلومتر بزرگراه است، اضافه کرد: اکنون ۴۰۰ کیلومتر مسیر بزرگراهی در استان بوشهر در مناطق شمالی، جنوبی و مرکزی استان در حال اجرا است که بخشی ازآن امسال تکمیل می‌شود.

وی درباره مسیر بزرگراهی گناوه - دیلم بیان کرد: این محور از محورهای پرحادثه است که طرح بزرگراهی آن در اولویت برنامه‌‌های استانی قرار داشته و اکنون طرح بهسازی اش در حال اجرا است، ۱۲ کیلومتر دیگر این محور نیز هم اکنون در حال بهسازی بوده که نقش مهمی در ارتقای ایمنی محور گناوه - دیلم دارد.

مدیر کل اداره راه و شهرسازی بوشهر همچنین در خصوص محور دالکی - کنارتخته به عنوان یکی از مهم ترین محورهای استان اعلام کرد: مناقصه احداث این محور هم اکنون تمام شده و در شرف عقد قرارداد است که در صورت تمام شدن آن می توان گفت که عمده محورهای بوشهر به بزرگراه تبدیل شده است./

نظر شما