به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان شمالی)، محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) فرصت بسیار مناسبی برای تعامل بی واسطه مردم با مدیران دستگاه های اجرایی است که موجب کاهش مراجعات حضوری و هزینه همچنین پاسخگویی در زمان کوتاه می شود ضمن این که مدیر می تواند از طریق پیشنهادات، انتقادات و شکایات مطرح شده، برای برطرف کردن و اصلاح موارد اشاره شده برنامه ریزی کند.
بر اساس این گزارش، مشتری به مدت یک ساعت در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) و از طریق تلفن ۱۱۱ به طور مستقیم، مشکلات و درخواست های مطرح شده از سوی شهروندان را پاسخ داد.