شناسهٔ خبر: 122290 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه ششمین نمایشگاه حمل‌ونقل:

منشور «هما در نگاه به مشتری» رونمایی می‌شود

شمس الدین فرزادی پور مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته اعلام کرد: از منشور «هما در نگاه به مشتری» رونمایی می‌شود.

شمس الدین فرزادی پور مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(هما) در حاشیه ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته و در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: مجموعه حمل و نقل یک مجموعه چندبخشی است که بندهای مختلف آن باهم ارتباط دارند و می‌توانند به طور مؤثر به هم کمک کنند؛ همچنین وجود این نمایشگاه و حضور بخش‌های مختلف می‌تواند در این راستا کمک کننده باشد.

فرزادی‌پور افزود: اگر هم شرکت‌های دانش‌بنیان هم مجموعه‌های مختلف بتوانند از امکانات این رویداد استفاده کنند با همکاری‌های متقابل می‌توانند در توسعه صنعت حمل و نقل موفق باشند.

وی تأکید کرد: رویکرد اصلی شرکت هما به عنوان یک شرکت خدماتی بر اساس نکته‌هایی که وزیر در افتتاحیه نمایشگاه اشاره کرد پایه ریزی شده است و تکنولوژی‌های جدید و مشتری مداری مد نظر قرار داده شده و امروز بناست در این مجموعه از منشور هما در نگاه به مشتری رونمایی شود.

در پایان مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ابراز امیدواری کرد: ان شاالله بتوانیم در آینده پاسخگوی نیازهای مردم به تناسب نگاهی که به ما دارند باشیم.