شناسهٔ خبر: 122331 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

‌مدیرکل راه و شهرسازی استان اعلام کرد؛

 نام نویسی هزار خانوار در سامانه نهضت ملی مسکن بوشهر

برپایی میز خدمت راه و شهرسازی بوشهر به مناسبت هفته حمل و نقل ‌مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: هزار خانوار در قالب طرح نهضت ملی مسکن و با هدف حمایت از جوانی جمعیت در سامانه ملی مسکن نام نویسی کرده اند.‌

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(بوشهر)، سید محمود دستغیبی میدر کل راه و شهرسازی بوشهر در میز خدمتی که برای پاسخگویی به سوالات و مشکلات مردم در مصلای جمعه بوشهر برپا شده بود اظهار کرد: امیدواریم با تسهیلاتی که در نظر گرفته شده هم استانی‌های بیشتری برای نام نویسی اقدام کنند.

دستغیبی در زمینه مسکن مهر نیز گفت: همه طرح‌های مسکن مهر که در استان داشته ایم به پایان رسیده و تنها یک طرح داریم که به وسیله تعاونی مسکن ساخته می‌شود که این تعداد واحدی هم که تعهد داشته نزدیک به ۱۲۰ واحد آن نیمه تمام باقی مانده است و ۲ طرح مسکن مهر در برازجان نیز تبدیل به نهضت ملی مسکن شده است.

وی اضافه کرد: همه این واحدها دارای متقاضی هستند که یک طرح ۲۴۲ واحدی است که پیشرفت ۸۰ درصدی داشته و به زودی تحویل متقاضیان می‌شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر تاکید کرد: هیچ طرح مسکن مهر بدون متقاضی نداریم که به علت نامرغوب بودن تحویل نگرفته یا متقاضی نداشته باشد.