شناسهٔ خبر: 122364 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

رئیس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در ششمین نمایشگاه حمل‌ونقل:

هدف ما ارائه خدمت متناسب با شأن مردم است/انجام ۱۵۵ پرواز جام جهانی

ببینید | برگزاری نشست خبری حوزه هوانوردی در حاشیه ششمین نمایشگاه حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته رئیس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران حاضر در نشست خبری صنعت هوانوردی ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته گفت: هدف ما ارائه خدمت متناسب با شأن مردم است.

شمس الدین فرزادی پور مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران حاضر در نشست خبری صنعت هوانوردی گفت: اصحاب رسانه به حق همراهان خوبی در در انجام ماموریت‌های ما بوده‌اند.

فرزادی پور با تبریک هفته حمل و نقل افزود: تا این مدت از سال سه رویداد مهم در حوزه نقل و انتقال مسافر رخ داده است که دو تای آنها بر عهده هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی ادامه داد: انتقال حجاج مبحث مهمی بود که در شرایطی که خیلی ها انتظار نداشتند با این کیفیت انجام شود این مهم اتفاق افتاد و دیگری رکورد ویژه پروازهای عتبات عالیات بود که با کمترین تنش عملیاتی انجام شد.

مدیرعامل شرکت هما به ۱۵۵ پرواز جام جهانی در راستای مشتاقان دیدار این رقابت اشاره کرد و تشریح کرد: حجم کار بسیار زیاد بود که با همراهی همکاران در شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، شرکت فرودگاهی امام خمینی و سازمان هواپیمایی کشوری این پروازها به شایستگی انجام شد.

وی تصریح کرد: ما در شرکت هما به عنوان یک شرکت خدماتی یک هدف بیشتر نداریم و آن ارائه خدمت متناسب با شأن مردم است و تا زمانی که به این مهم دست پیدا نکنیم فعالیت را ادامه میدهیم.

فرزادی پور با اشاره به اینکه لبخند رضایت مشتری مهمترین موضوعی است که به دنبال آن هستیم گفت: در تحول سیستم رسانه و وب سایت هما علاوه بر تسهیل فروش و خدمات اطلاع رسانی جامع در حوزه سفر هوایی، درصددیم دو امکان sky gift ویژه مشتریان پرتردد و sky kid ویژه مسافران خردسال را ایجاد کنیم.

وی تکمیل کرد: ارائه خدمات به نحو شایسته برای ما اهمیت دارد و مبحثی که مغفول مانده است نقل و انتقال بیماران از نقاط مختلف به مراکز درمانی است که امیدواریم بستر آن به زودی فراهم شود تا بیماران در شرایط درست و شایسته به مراکز درمانی معتبر منتقل شوند.