شناسهٔ خبر: 122369 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تجلیل از رانندگان و راهداران استان بوشهر

مراسم هفته حمل و نقل رانندگان و راهداری استان بوشهر به ‌مناسبت هفته حمل ‌و نقل، رانندگان و راهداری از شماری از رانندگان ناوگان جابه‌جایی بار و سوخت و راهداران استان تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(بوشهر) به ‌مناسبت هفته حمل ‌و نقل، رانندگان و راهداری از شماری از رانندگان ناوگان جابه‌جایی بار و سوخت و راهداران استان تجلیل شد.

این مراسم همزمان با ۲۶ آذر ماه روز راهداری و حمل و نقل جاده ای با حضور معاون توسعه مدیریت استانداری، فرماندار بوشهر، مدیرکل راه و شهرسازی و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر در سالن کانون پرورش فکری استان برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر در این آیین گفت: محور توسعه اقتصادی راه‌ها هستند که مسیر هوایی، دریایی، ریلی و جاده‌ای نقش اثرگذاری در این توسعه دارند.

اصغر جعفری افزود: استان بوشهر در بخش حمل‌ونقل و همچنین راهداری به پیشرفت‌های خوبی رسیده و این روند همچنان ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: هدف از این مراسم ارج نهادن به خدمات فعالان بخش حمل و نقل جاده‌ای و راهداری، پیشکسوتان و شهدای این عرصه است.

گفتنی است در پایان این مراسم از مدیران نمونه شرکت های حمل و نقل و رانندگان ناوگان حمل‌ و نقل عمومی جاده‌ای استان ( کالا و مسافر) و راهداران پر تلاش  با اهدای لوحی تقدیر بعمل آمد.