شناسهٔ خبر: 122370 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر:

عملکرد حمل و نقل و راهداری استان بوشهر رو به جلو است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر با بیان اینکه پویایی، بالندگی و رفع مشکلات صنعت حمل و نقل استان با جدیت پیگیری می شود گفت: نبض توسعه اقتصادی، زندگی و رفاه مردم وابسته به صنعت حمل و نقل است از این‌رو باید بستر مناسب برای فعالیت فعالان این حوزه فراهم شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(بوشهر) اصغر جعفری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر با بیان اینکه پویایی، بالندگی و رفع مشکلات صنعت حمل و نقل استان با جدیت پیگیری می شود گفت: نبض توسعه اقتصادی، زندگی و رفاه مردم وابسته به صنعت حمل و نقل است از این‌رو باید بستر مناسب برای فعالیت فعالان این حوزه فراهم شود.

جعفری در همایش روز راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر با یادآوری کمک‌های مردمی ناوگان حمل و نقل در دوران دفاع مقدس به جبهه های حق علیه باطل خاطر نشان کرد: نقش رانندگان کامیون در زمینه ارسال این کمک‌ها همچون نگینی در تاریخ انقلاب اسلامی می‌درخشد.

وی اظهار کرد: در جریانات اخیر به رغم توطئه‌های دشمنان برای جلوگیری از فعالیت کامیون داران، حمل و نقل کشور و استان روان و جدی تر از گذشته کار خود را ادامه داد که این تلاش آنان جای قدردانی دارد.