شناسهٔ خبر: 122412 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری انجام شد؛

پاسخگویی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی به مردم از طریق سامانه ۱۴۱ و ملاقات مردمی

سامانه 141 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری در مرکز مدیریت راه های این اداره کل حضور یافت و از طریق سامانه گویای ۱۴۱، به طور مستقیم پاسخگوی درخواست های مردم شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان شمالی)، محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: کارشناسان سامانه گویای ۱۴۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به کاربران جاده ای هستند و پس از دریافت اطلاعات، اقدام به ثبت و ارسال پیامک به کاربر تماس گیرنده و اطلاع رسانی به مسئولان مربوطه می کنند.

وی افزود: اطلاع رسانی درخصوص انسداد یا محدودیت مسیر، کارگاه های جاده ای، شرایط جوی و وضعیت ترافیکی و ثبت شکایات کاربران جاده ای از جمله خدماتی است که سامانه ۱۴۱ ارائه می دهد.

بر اساس این گزارش، ۱۸ نفر از هم استانی ها از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ و ملاقات مردمی، درخواست های خود را با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مطرح کردند.