شناسهٔ خبر: 122579 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران مطرح گرد؛

بازنشستگان ذخیره‌های ارزشمند تجربه و دانش هستند

مازندران معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در دیدار با بازنشستگان این اداره کل که بمناسبت گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری برگزار شد اظهار نمود: بازنشستگان ذخیره های ارزشمند تجربه و دانش هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی از مازندران، اصغر میرایی محمدی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اظهار کرد: برای یک انسان صادق و خدمتگزار پس از سالها تلاش ، دلسوزی و ممارست در کار که به افتخار بازنشستگی نائل می شود هیچ افتخاری بالاتر از آن نیست که همکاران از او به نیکی یاد کنند.

وی تصریح کرد: بازنشستگی فصل نوینی از زندگی است و آغازی برای زندگی با شیوه ها و ایده های جدید است و تکریم و تجلیل از این عزیزان یکی از وظایف و رسالت های مهم است.

معاون توسعه مدیریت و منابع افزود:  بازنشستگی به معنی جدایی از خانواده کاری نیست بلکه تغییر شکل کار است و امیدواریم بتوانیم از دانش و تجربه های همکاران بازنشسته به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

میرایی ادامه داد: بازنشستگان، حلقه های ارتباط ما با تجربیات و درس های نسل های پیشین، و واسطه های امتداد سیر تمدّن ها و فرهنگ ها هستند.