شناسهٔ خبر: 122588 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فیروزکوه تشریح کرد:

تشکیل ۳۰ پرونده اراضی تصرفی و ۴۵ مورد اصلاح سابقه مالکیت

رفع تصرف رئیس اداره راه و شهرسازی فیروزکوه عملکرد ۹ ماهه این اداره را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)، هادی اسلامی رییس راه و شهرسازی فیروزکوه درخصوص  تشریح عملکرد ۹ ماهه این اداره گفت: در راستای عمل به بند کاف تبصره ۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ تاکنون ۳۰ پرونده اراضی تصرفی تشکیل شده است که ضروری است با توجه به مهلت زمانی باقیمانده این بخشنامه (پایان اسفندماه) همشهریان فیروزکوهی می بایست هرچه سریعتر در این خصوص اقدام کنند.
وی افزود: این اداره همچنین موفق به حفاظت از اراضی به میزان ۶۰۲ هکتار و الحاق ۱۵ هکتار زمین در محدوده شهر فیروزکوه در راستای تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن شده است.
اسلامی با اعلام اینکه معاملات ثانویه مسکن مهر نیز  در نه ماهه اخیر۶۵ مورد بوده است ,گفت: ۷۰ فقره نیز سند تک برگ در اراضی ملی و دولتی به نفع بیت المال به نام سازمان ملی زمین و مسکن و به نمایندگی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران اخذ شده است.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فیروزکوه بیشترین میزان مراجعه مردمی را به این اداره درخصوص استعلامات فرم ج و به میزان ۳۶۰ مورد از ابتدای سال تاکنون اعلام کرد و افزود:۴۵ موردنیز پس از بررسی های لازم و طی موارد قانونی اصلاح سابقه فرم ج انجام شده است.