شناسهٔ خبر: 122644 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۲۳ پرونده در کمیسیون ماده ۵ شهر نهاوند تصویب شد

شهرسازی جلسه کمیسیون ماده ۵ شهر نهاوند به ریاست استاندار همدان و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیر کل راه و شهرسازی ، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری و سایر مدیران ذیربط برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان)،  ایوب اسدالهی مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان در جلسه کمیسیون ماده ۵ شهر نهاوند عنوان کرد: در این جلسه تفویض اختیار کمیته فنی به جهت تشریع در ابلاغ طرح های تفکیکی نهضت ملی مسکن انجام شد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان افزود: پس از بررسی پرونده پروژه باردواب جهت نهضت ملی مسکن نهاوند طرح تفکیکی و شبکه معابر و جایگذاری کاربری های عمومی و بلوک بندی با محوریت مرکز محله تصویب شد.
وی ادامه داد: درخواست شرکت پترو نقش ماد و درخواستهای شهرداری از پرونده های مورد بررسی در این جلسه است که همگی با رعایت موازین و مقررات به تصویب رسید.
اسدالهی ادامه داد: از دیگر درخواست های مورد بررسی در این جلسه ، تغییر کاربری از مسکونی به تجاری و یا تجاری مسکونی ، تثبیت واحدهای تجاری، ایجاد پارکینگ عمومی، حذف دوربرگردان و حذف کوچه بن بست بوده که با رعایت مقررات به تصویب اعضا رسید.