شناسهٔ خبر: 122645 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نهاوند خبر داد:

تایید ۱۹۲۸ متقاضی پروژه نهضت ملی مسکن در نهاوند

فامنین 2 رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نهاوند گفت: ۷۳۲۸ نفر متقاضی در شهر نهاوند برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۱۹۲۸ نفر احزار هویت و تایید نهایی شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان)، احمد مرشدی رئیس اداره راه و شهرسازی نهاوند در جلسه شورای مسکن شهرستان نهاوند که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: پروژه نهضت ملی مسکن در شهرستان نهاوند در سه نقطه در شهرک شهید حیدری در حال اجراست که شامل سه پروژه ۲۷۴ واحدی، ۴۵ واحدی و ۴۶ واحدی است.
وی افزود: در حال حاضر اسکلت این سه پروژه ۸۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در مجموع این سه پروژه نهضت ملی مسکن در شهرک شهید حیدری ۴۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
مرشدی ادامه داد: پروژه بعدی نهضت ملی مسکن شهرستان در شهرک امیر کبیر(باروداب) اجرا می‌شود که زمین این پروژه ۲۱.۵ هکتار است و فضای آموزشی، پارک، فضای مذهبی و فرهنگی، ایستگاه اتوبوس و ... برای اجرا در این پروژه در نظر گرفته شده است.
رئیس راه و شهرسازی شهرستان نهاوند تصریح کرد: برای این پروژه ۴۸۲ پلاک ۱۵۰ متری مسکونی در نظر گرفته شده که در قالب گروه‌های ساخت سه نفره انجام می‌شود همچنین ۳۷ پلاک تجاری در این پروژه در نظر گرفته شده و در هفته آینده قرارداد واگذاری زمین برای این پروژه منعقد می‌شود.