شناسهٔ خبر: 122673 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با روز راهدار:

فرمانداران مازندرانی ، راهدار شدند

مازندران همزمان با فرا رسیدن اول دی ماه (گرامیداشت روز راهدار ) و با هدف ارج نهادن به این حرفه مقدس ، تمامی فرمانداران شهرهای مختلف استان مازندران "راهدار افتخاری" شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از  مازندران ، محسن محمد نژاد معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مازندران گفت: راهدار سفیر آرامش جاده هاست و در ذهن خود چیزی به جز خدمت به همنوع و رفاه و آسایش آن نمی اندشید.

وی ادامه داد: این قشر بی‌ادعا در گرمای تابستان و زمستان سرد با جان فشانی در جاده‌ها جان خود را برکف دست گرفته‌اند تا جان دیگران به خطر نیندازند.

محمدنژاد در مورد حرفه راهداری نیز اظهار کرد: راهداری عشق خدمت به همنوع بوده و راهدار انسان مخلص و ایثارگری است که رضایت خدای سبحان و خشنودی و آسایش خاطر همه انسانهایی که در گذر شریانهای حیاتی کشور یعنی ( راه ) در حال عبور و مرور می باشند را همواره در اندیشه پاک و بی آلایش خود قرار داده است.

معاون راهداری استان مازندران خاطر نشان کرد: از این رو در روز اول دی ماه ، روز راهدار در اقدامی ابتکاری تمامی روسای ادارات تابعه این اداره کل با حضور در محل فرمانداری های شهرهای استان نیز تشریح عملکرد و حرفه مقدس راهداری ، با اهداء یک دست لباس راهداری به فرمانداران از آنها به عنوان راهدار افتخاری شهر یاد نمودند.

محمد نژاد ادامه داد: روسای ادارات تابعه با این اقدام علاوه بر تشریح فعالیت های خود ، آمادگی مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای را مبنی بر هرگونه حمایت، همکاری و تعامل با فرمانداران شهر خود اعلام می دارند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در خاتمه افزود: امید است با قدر شناسی از تلاش های ایثارگرانه راهداران که در ایام سال و در شرایط مختلف آب و هوایی و بطور شبانه روزی  با سختکوشی و خدمات خالصانه موجبات آسایش هموطنان را در حد امکانات فراهم می نمایند همه ما بتوانیم ارج گذار تلاش این عزیزان تلاشگر بی ادعا باشیم.