شناسهٔ خبر: 122726 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرکل صورت پذیرفت :

اختتامیه مسابقات فوتسال کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران

مازندران کمیته ورزشی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته حمل و نقل ،رانندگان و راهداری ، اقدام به برپایی یک سری مسابقه فوتسال (جام یادواره راهداران فقید مازندران) در بین کارکنان خود کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران ، حسن جهانیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در آئین اختتامیه این دوره از مسابقات ، ضمن تبریک هفته حمل و نقل و روز راهدار عنوان کرد:  اهمیت ورزش و سلامت جسم و جان و تاثیر مثبت آن بر عملکرد کارکنان بر کسی پوشیده نیست.

وی یادآور شد: ورزش از نیازهای اساسی جسم و روح است و مدیران باید با جدی گرفتن این موضوع انگیزه لازم برای توسعه ورزش به همراه داشتن روحیه ای فعال در میان کارمندان ایجاد کنند.

جهانیان در ادامه مسئله فراگیر شدن امر ورزش را در بین کارکنان امری ضروری برشمرد و افزود : باید ورزش و شادابی سر لوحه کار هریک از کارکنان بوده تا با انگیزه و روحیه ای بالا به انجام وظایف سازمانی خود بپردازند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ضمن اشاره به این مطلب که بحث سلامت کارمندان با کمک ورزش باید یکی از راهکارهای مدیران برای پیشبرد اهداف ادارات مدنظر قرار گیرد خاطر نشان ساخت: با توجه به این مهم ، برنامه های گسترده ای برای این امر در دستور کار قرار گرفته که نمونه آن برپایی مسابقات محتلف ورزشی از جمله فوتسال ، والیبال ، دارت ، آمادگی جسمانی ، تنیس روی میز ، شنا و ... بوده که به مناسبت گرامیداشت هفته حمل و نقل ، رانندگان و راهداری به اجرا در آمد.

گفتنی است در پایان این دوره از مسابقات نیز به تیم های منتخب هدایایی از سوی کمیته ورزشی این اداره کل اهداء شد.