شناسهٔ خبر: 122732 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس‌ اداره راهداری‌ خوی:

حمل و نقل جاده‌ای در تمام امور زندگی و اقتصاد کشور جریان دارد

کارکنان و رانندگان شهرک حمل و نقل آذرکوهسار رئیس‌ اداره راهداری‌ و حمل و نقل جاده‌ای خوی گفت: حمل و نقل محدود به زمان نبوده و در تمام جریان زندگی ‌و کار جریان دارد.

به گزارش‌ پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، اصغر کاظمی رئیس‌ اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در مراسم تجلیل از کارکنان و رانندگان شهرک حمل و نقل آذرکوهسار اظهارداشت: شرکت‌های حمل و نقل همیشه همراه و همگام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هستند.

وی افزود: در سال ۶۲ با دستور تاریخی امام راحل(ره)، شرکت‌های حمل و نقل از آن زمان تاکنون خدمات ارزنده‌ای به مردم ارایه کردند لذا محدود به زمان نبوده و در شبانه روز در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

کاظمی گفت: در زلزله اخیر شرکت‌های حمل و نقل بصورت خودجوش برای خدمت‌رسانی به مردم مناطق زلزله‌زده حضور یافتند.

رئیس‌ اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیان داشت:در خطبه نمازجمعه این هفته امام‌جمعه محترم شهرستان با اشاره به خدمت‌رسانی بخش حمل و نقل در زلزله اخیر، از تلاش‌های این عزیزان تشکر کردند.

صادق نژاد مشاور مدیرکل در این مراسم اظهار کرد: با اتحاد و تلاش دست‌اندرکاران حوزه حمل و نقل و مدیریت جامع شهرستان، این شهرک به عنوان لجستیک حمل و نقل و دهکده باری در شمال استان تبدیل شده است.

وی افزود: تمامی تلاش‌هایی که در حوزه حمل و نقل کشیده می‌شود با هیچ‌گونه تقدیر و تشکر قابل مقایسه نیست چراکه به حوزه حمل و نقل باید به عنوان صنعت حمل و نقل نگاه کرد.

صادق نژاد ادامه داد: در کشورهای در حال توسعه حمل و نقل رگ‌های حیاتی اقتصاد پایدار این کشورها است و لذا اقتصاد بدون صنعت حمل و نقل به پایداری نمی‌رسد.

تیمور گلوانی‌ رئیس‌ انجمن رانندگان خوی اظهار کرد: شهرک حمل و نقل تعامل خوبی با مجموعه راهداری و حمل نقل جاده‌ای دارد.

وی افزود: حمل و نقل همیشه روز بیاد ماندنی  ۲۶ آذر را تکرار می‌کند. در ایام کرونا تعطیلی خیلی از مشاغل صنفی را شاهد بودیم اما بخش حمل و نقل بصورت مستمر در بنادر حضور یافته و کالاهای اساسی را به مقصد بازار هدف حمل کردند.