شناسهٔ خبر: 122752 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی تاکید کرد:

 حفظ روحیه همکاری، همراهی و برادری به عنوان ویژگی بارز راهداران در راستای خدمات رسانی بهینه به مردم

راهداران ارومیه  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در بازدید از اداره ماشین آلات مرکزی و دیدار با راهداران بر رسیدگی به معیشت و رفاه راهداران تاکید کرد و گفت: حفظ و ارتقاء روحیه همکاری، همراهی و برادری در راستای خدمات رسانی بهینه به مردم بویژه در فصل سرما از ویژگی های بارز راهداران است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی به مناسبت فرارسیدن یکم دی روز راهدار با حضور در اداره ماشین آلات مرکزی این اداره کل ضمن بازدید ، از راهداران نمونه و راهداران فعال در اربعین حسینی علیه السلام تقدیر کرد.

وی ضمن دیدار چهره به چهره با راهداران و رانندگان ماشین آلات راهداری و استماع مسائل و مشکلات آنها بر تلاش برای ارتقا معیشت و رفاه این کارکنان تاکید کرد و افزود : حل مشکلات پرداخت حقوق و افزایش دستمزد و حکم کارگزینی راهداران همواره جزو برنامه های اصلی بوده و این روند استمرار خواهد داشت.

آرامون با تقدیر از راهداران فعال در ایام اربعین حسینی علیه السلام اظهار داشت : حرکت جهادی آماده سازی و ایمن نمودن مسیر های منتهی به پایانه مرزی تمرچین جهت آرامش و تردد زائران یک حرکت ماندگار، خدا پسندانه و باقیات الصالحات بود که موجب رضایت مسئولین و مردم علی الخصوص زائران قرار گرفت.

وی ادامه داد : بی شک در ایام برفروبی زمستانی سال جاری نیز راهداران رشادت ها و از خود گذشتی های خود را بیش از پیش نشان خواهند داد و هیچ راهی با همت این عزیزان مسدود نخواهد ماند.