شناسهٔ خبر: 122765 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد؛

بارش ۶۰ سانتیمتری برف در برخی راه‌های کهگیلویه و بویراحمد

راهداری محور یاسوج مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد از بارش ۶۰ سانتیمتری برف در برخی راه‌های این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کهگیلویه و بویراحمد)عابد محمدی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد  گفت: از دیشب تاکنون در تمام محورهای ارتباطی شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون شاهد بارش برف هستیم که راهداران در حال برف روبی و نمک پاشی هستند.

وی اظهار کرد: تاکنون با تلاش راهداران نگذاشتیم هیچ راه ارتباطی در استان کهگیلویه و بویراحمد مسدود شود و تردد در راههای این استان جریان دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تاکنون در محور "یاسوج به شیراز" در محدوده مله شوره حدود ۳۰ سانتیمتر، در محور "یاسوج به بابامیدان" ۱۰ تا ۱۵ سانتیمتر، "مارگون به شبلیز" حدود ۶۰ سانتیمتر، "یاسوج- کاکان به اقلید" حدود ۵۰ سانتیمتر، "یاسوج - چرام" ۱۵ تا ۲۰ سانتیمتر و از تونل ۶ به بعد محور "یاسوج به اصفهان" برف داشتیم.

محمدی تصریح کرد: متاسفانه برخی رانندگان بدون زنجیر چرخ به دل جاده می زنند که به علت بارش برف با مشکل مواجه می شوند و در این زمینه از مردم و مسافران انتظار داریم یا فعلا در صورت امکان سفر نکنند و یا اگر قصد سفر دارند همراه خود تجهیزات زمستانی لازم را همراه داشته باشند تا با مشکلا مواجه نشوند.

وی با بیان اینکه در محدوده تونل گل زردی محور یاسوج به بابامیدان مه گرفتگی را شاهد هستیم که از رانندگان انتظار داریم با احتیاط رانندگی کنند، ادامه داد: سایر محورهای مواصلاتی استان بارش‌ها بصورت باران است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۲۰۰ راهدار با ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک و نیمه سنگین و سنگین در ۲۰ راهدارخانه با ۲۸ اکیپ در حال انجام وظیفه و خدمت به مردم و مسافران هستند.

وی در پایان گفت : مردم در صورت بروز هر گونه مشکل در جاده‌ها و یا قبل از سفر با سامانه ۱۴۱ راهداری تماس تماس بگیرند.