شناسهٔ خبر: 122788 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر روابط عمومی اعلام کرد؛

برگزاری برنامه‌های فرهنگی ایمنی حمل و نقل در گذر چهارباغ اصفهان

برنامه های فرهنگی ایمنی حمل و نقل در گذر چهارباغ اصفهان مدیرروابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: به مناسبت هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری برنامه فرهنگی به منظور ترویج فرهنگ ایمنی در محور جهانی چهارباغ برنامه‌ای با عنوان سبا، سوگند برای ایمنی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ مدیرروابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان در حاشیه این مراسم اظهار کرد: به مناسبت هفته حمل ونقل ، رانندگان و راهداری برنامه های متعددی برای گروه های هدف تعیین شده در حال برگزاری است.

سعید ناظمی ادامه داد: مطابق با برنامه ریزی های انجام شده، به منظور ترویج فرهنگی ایمنی و ترافیک در گروه های آسیب پذیر کودکان، برنامه ای فرهنگی به همراه مسابقه و بازی در محور جهانی چهارباغ برگزار شد که با استقبال اقشار مختلف به ویژه کودکان روبرو شد.

وی با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی وارتقای فرهنگ ترافیک برای پیشگیری از تصادفات رانندگی گفت: ذهن کودکان پذیرش و آمادگی بیشتری برای دریافت آموزش ها دارد لذا یکی از مهمترین گروه های هدف آموزشی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان است.

ناظمی افزود: از سوی دیگر کودکان تاثیر بالایی در اصلاح رفتارهای ترافیکی والدین خود دارند و لذا ما برای اصلاح و کاهش تصادفات بر روی کودکان سرمایه گذاری کرده ایم.

رئیس اداره روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: یکی دیگر از اهداف اجرای این برنامه در محور شهری چهارباغ، آشنایی بیشتر مردم با خدمات راهداری و شماره های ضروری مورد نیاز در هنگام حوادث رانندگی بود.

ناظمی تصریح کرد: معمولا مردم با مسئولیت راهداران در جاده ها نا آشنا هستند، هدف ما آشنایی مردم با راهداران و خدمات آنها و همچنین آشنایی با سامانه و تلفن گویا 141 است.

وی ادامه داد: برنامه ریزی مناسب برای سفرهای جاده ای و اطلاع از وضعیت جاده ها، تماس با راهداران در هنگام بروز بحران در جاده ها، الزامات ایمنی و... از جمله مباحث مطرح شده در این برنامه بود.