شناسهٔ خبر: 122792 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرروابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اعلام کرد؛

انعکاس اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان در رسانه ملی

مدیرروابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: به مناسبت هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری، اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان در بخش های مختلف صداو سیمای مرکز اصفهان انعکاس یافت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان اظهار کرد: در راستای سفارش مقام معظم رهبری به جهاد تبیین و معرفی خدمات به ملت شریف ایران اسلامی، هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری فرصت خوبی برای معرفی اقدامات این اداره کل بود.

سعید ناظمی ادامه داد: در روز ۲۶ آذر مصاحبه زنده ای با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان در بخش های خبری صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه هفته حمل و نقل یادآور فرمان تارخی حضرت امام(ره) مبنی بر جهاد تخلیه بنادر در آذر سال ۱۳۶۲ است؛ گفت: یکی از رانندگان پیشکسوت که آن زمان در این امر حضور داشته، میهمان برنامه زنده صبگاهی شبکه اصفهان بود.

ناظمی افزود: برنامه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان در دو بخش از برنامه اصفهان امروز در طول این هفته منتشر شد.

رئیس اداره روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: پخش کلیپ عملکرد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان در برنامه زنده رود و حضور کارشناسان حوزه راهداری و حمل ونقل جاده ای در برنامه های رادیویی از دیگر اقدامات این اداره کل به جهت گزارش خدمات خود به هم استانی های عزیز بود.

ناظمی با بیان اینکه برنامه سیمای راهبران بصورت هفتگی اقدامات راهداری و حمل و نقل جاده ای در استان اصفهان را پوشش می دهد، تصریح کرد: این برنامه در دو قسمت  به اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان ویژه گرامیداشت هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری پرداخت.